sâmbătă, 27 iunie 2015

Alte marturii despre ratacirile parintelui Arsenie Boca 2015

dau citate din acest videoclip,deci din ceea ce a zis p Anitulesei:




1. –s-a ajuns astazi sa se considere mormantul p Boca mai important decat mormantul Mantuitorului de la Ierusalim
2. –multe schisme si erezii au aparut datorita faptului ca preoti,ierarhi,sau simplii credinciosi au zis altceva,au predicat altceva decat invatatura de veacuri a Bisericii
3. p Anitulesei a consultat carti,a tinut cont de parintele lui duhovnic,de P Antim de la Bistrita,de p Arsenie Papacioc,de p Pimen
4. –fenomenul de la Prislop a aparut datorita credintei caldicele a romanilor,a dorintei de senzational,cauta minuni,semne…
5. –este promovat atat de mult la tv p Boca pt ca se castiga si multi bani in urma pelerinajelor si vanzarii de carti si datorita faptului ca p Boca e ca o manusa pt interesele ecumeniste si oculte mondiale ; massmedia loveste Biserica cand din stanga-o critica,cand din dreapta raspandind tot felul de erezii,rataciri,ecumenism…
6. –cei mai multi dintre cei care se duc la Prislop umbla nu dupa mantuire,ci dupa minuni,nu-i intereseaza pastrarea dreptei credinte ortodoxe, nu au o constiinta dogmatica a bisericii ortodoxe
7. –cauta mai mult miracole,minuni,icoane care plang, nu inteleg oamenii ca e mai important,te transforma sufleteste mai mult daca rabzi o boala decat daca te vindeci de ea; oamenii trebuie sa se roage si daca Dumnezeu vrea sa-I vindece de boli bine,daca nu sa-I ceara rabdare sa o duca pana la capat
8. –parintele Arsenie Boca,acest calugaras era posedat de diavolul mandriei inca de copil
9. – in cartea “Parintele Arsenie Boca - Marturia mea” de - Preot Petru Vamvulescu gasim la p 17:
“zicea p Boca(cand era copil):”eu sunt Zian si va voi duce la Hristos-asa” ii vorbea cica Duhul Sfant” ; la pagina 51 supne ca l-a vazut cineva imbatranit si p Boca ar fi zis “si sfintii mor”, adica “mare smerenie avea….”
10. Zice p Staniloae despre p Boca ca avea o siguranta de sine pe care el nu a avut-o niciodata
11. –d-na Lidia Staniloae zice de p Boca ca era bolnav de sine,nu primea sfat de la nimeni,de aceea p Staniloae nu a mai colaborat cu p Boca de la un moment dat

12. In cartea “alte marturii despre Arsenie Boca” la pagina 124 zice p Boca”ma cand mai zice cineva rau de preoti sa ma dai exemplu pe mine:nu beau,nu fumez… ” – el se considera un exemplu de preot adevarat
13. –la p 125: “un ucenic de-al p Boca cand s-a dus la Sambata l-a vazut pe p Boca urcat pe o masa si a zis: cand Dumnezeu o sa judece lumea eu o sa fiu de-a dreapta lui- deci p Boca era sigur de mantuirea lui ,avea o siguranta tipic sectara” ; pe de alta parte sfintii parinti pe patul de moarte nu stiau daca Dumnezeu o sa-I mantuiasca,aveau smerenie
14. – in cartea p Arsenie Boca marturia preotului Pantelimon la pagina 70 spune asa:: “sa stiti ca mai mult o sa va ajut dupa ce plec la Domnul decat acum” – el credea ca obligatoriu va fi sfant
15. –in cartea p Boca lasati-va in grija lui Dumnezeu d-na Marioara Steluta la p 68 face o marturie cutremuratoare,din care se vede o mandrie a p Boca iesita din comun : “azi trebuie sa fac o slujba speciala ca il scot pe Mitropolitul Balan din iad,ii ajung 25 de ani cat a stat acolo, ca l-a dezbracat de hainele preotesti pe p Iosif Trifa” - iata ca si Romania a avut un papa in Ardeal,p Boca care dadea indulgente; adica putea sa il lase in iad mai mult pe Mitropolitul Nicolae Balan,dar s-a gandit p Boca ca a stat destul in iad si ca il scoate el de acolo cand vrea el
16. Zice p Boca despre Ilarion Argatu ca e printre putinii de care se mai teme diavolul in ziua de azi- – 2 rataciti,se vede cat discernamant avea Arsenie Boca; [despre ratacirile lui Ilarion Argatu vorbesc Ieromonah Adrian Făgeţeanu si Ieromonah Mihail Stanciu in cartea “De ce caută omul contemporan semne, minuni şi vindecări paranormale”]
17. –despre ratacirile lui Iosif Trifa a scris parintele Grigore Cristescu profesor de catehetica la facultatea teologica din Sibiu in perioada interbelica
18. –exista o legatura intre ratacirile lui Boca,Iosit Trifa si Ilarion Argatu,Oastea Domnului…
19. in cartea p Arsenie Boca marturia preotului Pantelimon la pagina 66: “p Boca pacatele le spunea pe fata in public,dar tainele le spunea in pilde” – asa ceva nu se intalneste la nici un sfant al Bisericii ortodoxe
20. –zice Sfantul Ioan Scararul “diavolul slavei desarte pe cei inselati ii face prooroci”
21. –in cartea despre_inselare a sfantului Ignatie Briancianinov- sunt date multe exemple de pustnici si calugari care au ajuns in inselare demonica,chiar ii considerau oamenii prooroci,dar ei erau inselati de demoni

22. –exista si proorocii false,sau fabricate; proorocirea adevarata este un avertisment ,e facuta ca sa nu se implineasca ,noi nu credem in predestinatie,
23. –si baba Vanga a facut proorocii,si Nostradamus…proorocia nu e un criteriu de sfintenie
24. In obiectivul bratu la p 89 se spune urmatorul lucru: “in anul 1947 Arsenie Boca a vizitat-o pe mama lui Ion Antonescu si ii recomanda ca duhovnic pe Gala Galaction” care a fost mason; daca Arsenie Boca era vazator cu duhul cum de ii recomanda mamei lui Antonescu ca duhovnic un mason,un anatematizat. [BOR a dat anatemei Masoneria in 1937]
25. Din declaratiile lui Arsenie Boca date la securitate intelegem de ce Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România "Elie Wiesel" si-a dat acordul pt canonizarea lui Arsenie Boca: pt ca aceasta canonizare (fereasca Dumnezeu sa se intample) ar putea bloca canonizarea unor sfinti ca Ilie Lacatusu, Valeriu Gafencu,Mircea Vulcanescu,Ioan Ianolide …si alti legionari “considerati teroristi de catre Arsenie Boca, care zicea ca atarna pacate grele asupra lor” ,asa apare in “obiectivul bratu” la p 71 ; Ilie Lacatusu, Valeriu Gafencu, P Iustin Parvu,Adrian Fagetean,P Arsenie Papacioc …asupra lor atarna pacate grele ?
26. Arsenie Boca facea o confuzie intre ortodoxie si catolicism: 
-Nichifor Cranic a tradus pt Arsenie Boca “exercitii spirituale” ale lui ignatiu de loyola, deci se vede ca a studiuat teologie catolica, si se vede cata teologie ortodoxa stia P Boca daca zice ca : “greco-catolicii si ortodocsii sunt la fel” ; acelasi lucru este sa spui crezul cu filioque sau fara ?
-Arsenie Boca ii primea pe greco-catolici la spovedit si impartasit cu binecuvantarea mitropolitului Balan, fara trecerea lor la ortodoxie prin taina botezului 
[citez din Pidalion :"Sfantul Marcu al Efesului a zis aşa: Noi pentru nimică alta ne-am dezbinat de Latini, decât pentru că sunt, nu numai shismatici, ci şi eretici, pentru aceasta nici se cuvine măcar a ne uni cu dânşii. 
-nebotezaţi sunt Latinii, pentru că nu fac cele trei afundări şi scoateri, după apostoleasca predanisire
Deci latinii, şi ca nişte eretici botez nu pot da, pentru că au pierdut Darul cel începător desăvârşiri, şi pe lângă aceasta, au răsturnat şi apostolescul botezul acelor trei afundări" ]
-“marturii din tara fagarasului ” despre p Arsenie Boca: “se vorbeste despre unirea bisericilor,deci de ajungerea la sobornicitate , zice p Arsenie Boca: la sobornicitatea bisericii ajung cei ce renunta la confesionalitate”
-sau cum spune in”Cararea Imparatiei” la p 123:”cei care renunta la cearta confesionala”
-si in alta parte Arsenie Boca zice ca “Biserica ortodoxa si cea catolica sunt cele 2 strane ale aceeasi biserici”
-oare Ortodoxia este jumatate din Trupul lui Hristos ? nu-I soborniceasca Biserica ? –trebuie sa renunte la dogme,adica la confesionalitate ca sa ajunga intreaga ? – asta e ratacire cumplita, minimul dogmatic vor si ecumenistii
-cand Arsenie Boca vorbea impotriva ecumenismului nu se referea si la catolicism

-in sprijinul acestor afirmatii sta pictura de la Biserica Draganescu unde gasim pictati cu aureola de sfinti pe ereticii Ulfila si Francisc din Asisi, catedrala Sfanta Sofia alatui de pseudo-biserica de la Vatican
-de asemenea exista pictura cu Mantuitorul la cina cea de Taina,pictat parca ar fi fantoma ,pictura ezoterica interzisa de canoanele Bisericii si sfintii parinti
-in cartea preotului Pr. Petru Vamvulescu - Părintele Arsenie Boca Mărturia mea”, p 56: „parintele Arsenie Boca si-a ingaduit [nu Biserica a ingaduit ci el] sa-l picteze pe sfantul Francisc din Asisi”
[„In pustnicie, au ajuns, asemenea lui Malpas, la cea mai vartoasa inselare demonica Francisc de Assisi, Ignatiu de Loyola si alii nevoitori ai latinilor 
(Dupa caderea Bisericii de Apus de la cea din Rasarit), recunoscuti de ei ca sfinti. “Atunci cand Francisc a fost rapit la cer” spune scriitorul Vietii acestuia, “Dumnezeu Tatal, vazandu-l, S-a intrebat, fiind pentru o clipa in nedumerire: cui sa dea intaietate, Fiului Sau Celui dupa fire, sau fiului dupa har – Francisc”. Ce poate fi mai cumplit, mai had decat aceasta hula, ce poate fi mai intristator decat aceasta amagire !" Sursa: Sfantul Ignatie Briancianinov,"despre inselare",]
-ca sa fie canonizat Arsenie Boca ar trebui sa scoatem din calendar pe Sfantul Ignatie Briancianinov, pe sfantul Iustin Popovici[„Din unica si nedespartita Biserica a lui Hristos, in diferite timpuri, s-au desprins si s-au taiat ereticii si schismaticii, care au si incetat sa fie madulare ale Bisericii. Unii ca acestia au fost… romano-catolicii si protestantii si unitii si toata cealalta legiune eretica si schismatica. Ecumenismul e numele de obste pentru toate pseudo-crestinismele, pentru pseudo-bisericile Europei Apusene. In el se afla cu inima lor toate umanismele europene cu papismul in frunte, iar toate aceste pseudo-crestinisme, toate aceste pseudo-biserici nu sunt nimic altceva decit erezie peste erezie. Numele lor evanghelic de obste este acela de “pan-erezie” (erezie universala). De ce? Fiindca in cursul istoriei, felurite erezii tagaduiau sau denaturau anumite insusiri ale Dumnezeului-Om Hristos, in timp ce ereziile acestea europene indeparteaza pe Dumnezeul-Om in intregime si pun in locul Lui pe omul european. In aceasta privinta nu e nici o deosebire esentiala intre papism, protestantism, ecumenism si celelalte secte, al caror nume este “legiune”.”], pe Sfantul Ioan Iacob Hozevitul, pe Sfantul Paisie Aghioritul, cam pe toti sfintii secolului 20 canonizati de Biserica Ortodoxa, pt ca acesti sfinti spuneau cu totul altceva despre erezia catolica decat afirma Arsenie Boca
27.- spun unii ca fenomenul acesta de la Prislop intoarce lumea la credinta; dar la care credinta,credinta in Arsenie Boca ? – nu se intoarce lumea la credinta,ucenicii lui Boca l-au inlocuit pe Hristos cu Boca
-ucenicii lui Boca zic ca cine nu marturiseste ca Arsenie Boca e sfant e un hulitor,afon, dar cel care zice ca Boca e sfant poate calca in picioare adevarul Bisericii,dogmele...si se mantuieste, asa cred ei
-28. Arsenie Boca a fost atentionat de ereziile pictate la Draganescu de un ierarh de la patriarhie,care i-a zis sa stearga picturile ; si p Boca a zis :”sa stearga el daca nu-i convine,pt ca eu am pictat cu porunca de sus”- spune in cartea lui Vamvulescu – se vede clar ca Arsenie Boca era bolnav de sine si ratacit, nu facea ascultare de nimeni
-29. Cine era duhovnicul lui Boca ca nimeni,nici macar el,nu mentioneaza nimic; cu cine se consulta el in privinta vedeniilor sale,a ideilor sale ?- daca se considera sfant nu avea nevoie de indrumator...poate se sfatuia cu calugarul acela de la Athos , cand a fost la muntele Athos zice Boca ca l-a luat Maica Domnului de mana si l-a predat unui calugar care a trait cu 200 de ani in urma,si acest catugar cica l-a initiat pe Boca si i-a dat darul inainte-vederii [se spune in marturii din Tara Fagarasului,p 15] – de fapt nu s-a intalnit Boca cu Maica Domnului si cu un calugar ci cu necuratul
-30. Se spune ca pictura lui Boca a fost facuta prin descoperire de sus ; cand l-a pictat pe Iisus ca Arhiereu s-a pictat pe el, l-a pictat pe Hristos dupa chipul lui Arsenie Boca; cand l-a pictat pe sfantul Ioan Botezatorul- se poate spune ca e cel mai reusit autoportret al lui Boca cand era in tinerete, l-a pictat pe Paisie de la Neamt si e portretul lui Boca cum arata la batranete; pai daca picta cu duhul,se vedea pe el,se picta pe el ?- asta arata clar ca era bolnav de sine
-31. spunea p Antim de la Bistrita de un parinte care a gasit la Sambata cateva sute de carti de magie despre care spunea p Teofil ca apartineau lui Arsenie Boca

32. in cartea „parintele arsenie boca in atentia politiei politice din romania” la p 91 spune p Boca : „ma preocupa mistica comparata a mai multor religii superioare , ca sa vad prin propria experienta cat se intinde sfera vointei in domeniul vietii sufletesti si biologice” – cum a experimentat el ca preot ortodox mistica religiilor superioare ? – inseamna ca s-a ocupat cu necuratul
33. –in cartea „p Arsenie Boca lasati-ma in grija lui Dumnezeu ” la p 137 d-na Dorina Constanta povesteste cum l-a cunoscut pe P Boca in 1974: „p Boca cand a vazut-o ia zis te cheama cu A,cu D si cu C- parca era ghicitoare Arsenie Boca,vrajitoare tiganca”; pt ca Dorina Constanta se temea ca nu cumva el sa fie excroc si sa-i ia banii,p Boca i-ar fi zis ca are in buzunarul drept 10 lei, a ghicit- unde se intalnesc la sfintii parinti astfel de exchibitii,fachirisme ?- nicaieri; p Boca ia vorbit si dintr-o data a spus acum nu ma atinge,asteapta putin , s-a lasat pe spate ,a dobandit o paloare ca de mort, a vibrat putin,si Dorina Constanta a crezut ca a lesinat ,dupa care si-a revenit Boca, a suras si a zis :”am avut putina treaba- se gandise la maica Zamfira...”, si zice Dorina Constanta ca era convinsa ca p Boca stapanea tehnica teleportarii
34. l-a intrebat p Anitulesei pe preasfintitul Pimen daca P Boca se ocupa cu vrajitoria si p Pimen a zis vezi ca stii,nu vezi ce ochi are ; zice preasfintitul Pimen ca atunci cand era el calugar la Neamt un alt calugar aducea de la p Boca carti de hipnoza, si asta zice si p Arsenie Papacioc ca te ametea te cap,ca a incercat p Boca sa il hipnotizeze,s-a uitat la el cu ochii lui albastrii,
-35. P Boca a fost dezgropat si nu s-au gasit moaste,in schimb ucenicii lui au luat apa din mormantul si au amestecat-o cu aghiasma, ca sa o bea
-36. Din toate acestea se vede clar ca ideile si vedeniile lui Arsenie Boca erau de la draci
37. minuni si vindecari se fac si la secta bahai,la medjugorje...astea nu sunt criterii de sfintenie; p Boca nu a avut smerenie si dreapta credinta ; se spune ca la mormantul lui Boca de la Prislop se aprinde un foc,dar acela nu e focul credintei ci focul iadului,din nefericire.
38. nu l-a Boca e sfintenie ci la Sfantul Ioan de la Prislop, poate de aceea unele minuni si vindecari care se intampla la Prislop sunt din milostivirea Sfantului Ioan de la Prislop fata de acei oameni naivi,creduli care umbla dupa minuni.; care mai bine se roaga sa-l ierte Dumnezeu pe p Boca ca multe rataciri a raspandit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu